Világ legelső biognómiával foglalkozó blogja

Antalpali természetgyógyász, biognómus blogja

Antalpali természetgyógyász, biognómus blogja

Elindult a blog, néhány szót magamról

2016. április 28. - Antalpali

Üdvözlök minden kedves látogatót!

Becsületes nevem Antal Pali, 1830-ban láttam meg az éltető napvilágot a Bács-kiskun megyei Mucsaröcsögén. Édesapám szintén természetgyógyász volt, és csontkovács egyben, anyám javasasszony-asztrológus szakmában dolgozott. Amikor megszülettem, a gonosz gyógyszergyárak rögtön autizmust okozó védőoltásokat próbáltak belémfecskendezni, de szervezetem allergiás reakciókkal tiltakozott az injekciós tűben található méreganyagok ellen. Utána mérgező gyógyszerekkel, meg rákkeltő antibiotikumokkal próbálták kezelni a gyógyszerallergiámat, nem meglepő módon nem használt semmit, állapotom tovább romlott. Aztán a doktornő közölte anyámmal, hogy amíg élek, én semmiféle gyógyszert nem kaphatok, mert minden gyógyszerre allergiás vagyok, egyedül természetes gyógymódok segíthetnek rajtam. Sokan úgy gondolták, hogy nem fogom megélni a következő krumplikapálást, de korántsem meglepő módon makkegészségesen felcseperedtem, köszönhetően annak, hogy védve voltam a gyógyszermaffia ármánya ellen.
Gyógyszerallergiám miatt nem kaphattam meg a későbbi védőoltásokat sem, úgyhogy amikor az osztálytársaim sorban álltak a szuriért, én addig természetes zsírkrétákkal gyógynövényeket rajzoltam.
Nekem az egész nyolc évfolyam alatt semmi bajom nem lett, addig a beoltott osztálytársaim sorra autisták lettek, emellett elkapták a kanyarót, a TBC-t szamárköhögést, hastífuszt, kolerát.
Azt nem mondom, hogy sose döntött le a torokgyík a lábamról, de ez nem jelentett mást, mint jó nagy kamillateás gőzöléseket anyuval a pokróc alatt, miközben mesét mondott nekem. Szálltak a levegőben a gyógyfű illatok, annyi mézet ehettem egyszerre, hogy Micimackó is irigykedett rám.

Amikor tini lettem, egyre többször előfordult velem, hogy furcsa, sosem látott allergiás rohamokat produkáltam, és az orvosok nem tudtak mit kezdeni velem. Emberfej nagyságú kiütések nőttek a medial meniscusomon, gyakran görcsösen rángatóztam a földön. Az összes allergiatesztet elvégezték rajtam, de nem voltam allergiás sem a macskaszőrre, sem a vadkenderre, (hál istennek!) sem a parlagfűre, sem a virágporra, sem a csattanó maszlagra. Akkor vajon mire? Majd egyszer egy átfogó allergiateszt után derült ki, hogy minden nem természetes eredetű, szintetikus anyagra "allergiás" vagyok. Tehát ezt úgy kell értelmezni, hogyha a hidrogén égetésekor keletkező vizet megiszom, én arra is allergiás leszek. Sőt, még tükörtojásra is az vagyok, mert az olajban sült tojás fehérjéje denaturalizálódik, tehát szintetikus lesz. De még arra is allergiás vagyok, ha valaki szintetizátoron kezd el játszani mellettem.
Így hát ki kellett iktatni minden szintetikumot az étrendemből. Akkoriban ez nagy kihívásnak tűnt, de mára már tudom, hogy ez volt a szerencsém.

Továbbtanulásom

Édesapámmal, aki táltos volt, sokat jártam az erdőt, mert ott csak természetes anyagok vannak. Így nagyon sok természetes gyógynövényt, gombát megismertem, és ezt a tudásomat később is tudtam hasznosítani, amikor biognómus lettem.  Szerettem volna magam továbbképezni természetgyógyászat terén, de sajnos politikai okokból nem vettek fel egyik egyetemre sem, mert a Habsburg korszakban üldözték a természetgyógyászokat. Másik ok, amiért nem vettek föl az, hogy biológiából, meg kémiából mindig bukásra álltam, mert az iskolapadban nem természetes gyógyfüvekről tanítanak, hanem mindenféle megtévesztő képletet kell bemagolni, meg kémiaórán veszélyes szintetikus vegyszerekkel kísérletezik a tanár.

Aztán továbbtanulás helyett partizánnak álltam, így hallgattam egyszerre 25 egyetemet, emellett kozmetikusnak képeztem magam. Itt rájöttem, hogy a kozmetikai szerek tele vannak méreganyagokkal, ezért vendégeimet természetes anyagokkal kezdtem kezelni, már csak azért is, hogy én ne legyek allergiás. Így tehát klientúrám is megmenekült a szintetikus vegyszerektől. Rá kellett jöjjek, hogy a táplálkozás is igen fontos testünk egészségének fenntartásában, mert az élelmiszerek is sok műanyagot tartalmaznak.Pácienseimet is arra ösztönöztem, hogy kerüljék a vegyszereket emésztésük során. Több, mint 75 szakmában eltöltött év során egy hadosztálynyi rákos beteget sikerült kikezelnem betegségükből, miközben az orvosok már lemondtak róluk. Végezetül saját tudományágat alapítottam, amit biognómiának neveztem el, és én lettem a világ legelső biognómus hatóanyag-elemzője. Tevékenységem abból áll, hogy kereszteshadjáratot vívok a vegyszerek, meg a gyógyszermaffia ellen, és mindenkit természetes gyógymódokkal kigyógyítok a rotavírusból, meg egyebekből.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://antalpali.blog.hu/api/trackback/id/tr98670426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalpali 2016.04.29. 22:51:05

Itt az írás, ami inspirálta a bejegyzést: Biognómnak születtem. antalvali.com/bemutatkozas.html

Antalpali 2016.04.30. 17:50:25

@Bölcsesség Elemző: Szerencséd, hogy ilyen konstruktívan szóltál hozzá, máskülönben azt hittem volna, hogy a gyógyszergyárak felbéreltek, és kimoderáltalak volna.

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2016.05.03. 13:23:40

ez jobb mint a Hírcsárda, és sajnos pont olyan aktuális is.
süti beállítások módosítása